Tem 18

Facebook Profilinizi Kimler Ziyaret Etmiş?

Facebook’ta bir çok kişi birbirinin profilini ziyaret etsede en çok kimler profilinizi ziyaret etmiş bunu hepimiz merak ederiz.

İşte basit ve biraz karışık bir yöntemle size bu işi anlatmaya çalışacam 🙂

Aslında bu yöntem daha çok sizin facebookta kimle etkileşim içinde olduğunuzu göstersede biraz işe yarıyor diyebiliriz.

Yöntem için facebooka giriş yapıp ana sayfaya gelin.

Facebook ana sayfada sağ tuşa tıklayın ve kaynağı görüntüle deyin.

”OrderedFriendsListInitialData” kısmını CTRL+F ile arayarak bulun

Kodu bulduktan sonra aşağı tarafta bulunan rakamları göreceksiniz.
{“list”:[“100231311243482644″,”1001312312276011454″,”1001216168 şeklinde oradaki rakamı facebook.com/   uzantısının devamına yazın ve profili görüntüleyin.
yani örnek ; facebook.com/21315151
gibi;
Şimdi olumlu olumsuz yorumları yazın bakalım 🙂

Yorumu formunu geç

  1. paylaşım için teşekkürler deneyeceyim bakalım olursa

      • asil_kan on 17 Nisan 2014 at 16:51
      • Cevapla

      Hiç alakası yok. orda çıkan profiller bize bakan değil bizim baktıklarımız

    • oguz on 13 Ocak 2014 at 21:22
    • Cevapla

    garanti bankasının sayfası açıldı 😀

  2. Demek en çok garanti bankası ile etkileşim içindesin 🙂

    • asasasa on 30 Ocak 2014 at 14:45
    • Cevapla

    ben kaynağı görüntüleye tıklıyorum verdiğiniz kodu arıyorum hiçbir şey çıkmıyor ne yapabilirim

    • baattin on 16 Nisan 2014 at 14:19
    • Cevapla

    olmuyo 🙁 o.O

    • salih on 28 Mayıs 2014 at 01:10
    • Cevapla

    Resimli bir anlatım yapabilir misiniz zira yazdığınız yazı ctrl+f ile arattığımızda çıkmıyor

    1. Salih konu alıntı olduğu için bende hiç kullanmadım 🙂

    • yagmur on 30 Haziran 2014 at 14:20
    • Cevapla

    abı kaynağı bul falan çıkmıo

    1. Hocam internet tarayıcınız nedir?

    • Musa on 5 Temmuz 2014 at 13:28
    • Cevapla

    CTRL+F yapıp InitialData yazdığım zaman karşıma şunlar çıkıyor:

    CurrentUserInitialData
    DTSGInitialData
    MessagingReliabilityLoggerInitialData
    ChatConfigInitialData
    ChannelInitialData
    PresencePrivacyInitialData
    PresenceInitialData
    AvailableListInitialData
    ChatOptionsInitialData
    LocaleInitialData

    Hangisi benim işime yarayacak?

    • filiz on 5 Ocak 2015 at 15:18
    • Cevapla

    dediğiniz işlemleri yapıp sayıları kopyaladığımda sayfa bulunamadı yazıyor:)) ??

    • oya on 7 Haziran 2015 at 02:34
    • Cevapla

    cok sacma yazdıklarınızı aynen uyguladım ama benim bakktılarım cıkıyor yoksa kod ğirin yok unu apın yok bunu yapın bi kere koda yeri dahi cıkmıyor insanlarala dalga gecmeyin beeeeeeeeeeeee bizler eger ögrenmek icin soruyorsak ya var yada yok deyin ugraştırmayın milleti hacker arkadaşım daha sizin verdiğiniz yöntemi kulandı sonuc sıfır sayfa şikayeti yapın arkadaşlar dalga gecmek nasılmış görsünler

      • ismail on 9 Haziran 2015 at 09:34
      • Cevapla

      Oya, kaynak belirtmişim neden bu kadar tepki verdin? :)nn1

    • varsamu on 9 Temmuz 2015 at 17:58
    • Cevapla

    çok yanlış

    • musicien on 4 Ağustos 2015 at 04:55
    • Cevapla

    Arkadaşlar bu sadece sağ tarafta sohbet panosundaki arkadaşlarımızı gösteriyor ne yazık ki profili ziyaret edenleri DEĞİL…

      • harun on 9 Ocak 2016 at 23:27
      • Cevapla

      aynen hocam katılıyorum web den girince zaten gösteriyor önemli olan kişi listemde olmayıp profilime kimler bakmış onu nasıl görürürüz

  3. yeni güncellemelerle artık bunu görmeniz imkansızdır

Bir Cevap Yazın

Your email address will not be published.