Telefon Hiç Çalmadan Meşgule Düşüyor

Birini aradığım zaman telefon kendiliğinden kapanıyor, birini aradığınız zaman telefon pat diye kapanıyorsa! Bir kere çalıp meşgule düşüyorsa özellikle iphoneler için!

Merhaba arkadaşlar
1 aydır bunun sebebini araştırmaktan yoruldum. Operatörümü bile değiştirmeyi düşünüyordum derken
çözümü buldum.

Herhangi ya da tanıdığınız birini aradığınız zaman telefon hiç çalmadan direkt meşgule düşüyorsa bunun sebebi karşı tarafın sizi engellemesidir.

Peki engelleyen kişi engellemediğini söylüyorsa ; ”Bu sorun genelde başa geliyor. Android cihazlarda telefon kulaktayken kendiliğinden engelleme yapabilir. Bunun için telefonunuzun ayarlar kısmına girip engellenen numaralar kısmını kontrol etmenizdir.

Ayrıca CIA tarzı uygulamalarda bu soruna sebep olmaktadır.

Meşgule düşen kişinin telefonunu alıp ##002# kodlamasını yaptıktan sonra arama tuşuna basın ve telefonu açıp kapatın aynı işlemi kendi telefonunuzda da yapın ve açıp kapatın sorun çözülecektir.

 

NOT : 04.1. 2017 TARİHİ İTİBARİYLE KONU GÜNCELLENMİŞTİR. BU HATANIN SEBEBİ KARŞI TARAFIN SİZİ ENGELLEMESİDİR. ENGELLEME BİLİNÇLİ BİR ŞEKİLDE YAPILMAMIŞ OLABİLİR ÇÜNKÜ BENİ ENGELLEYEN ANNEMDİ 😀

“Telefon Hiç Çalmadan Meşgule Düşüyor” üzerine 145 yorum.

  1. GÜNCEL : SORUNUN SEBEBİ ; KARŞI TARAFIN SİZİ BLACKLİSTE ALMASIDIR YANİ SİZİ ENGELLEMESİDİR 😉

  2. ben aramayı ev telefonu içinde yaptığımda gene aynı sorun oluyo evden engellenicek halm yok diye düşünyrm

    1. Gülşah eğer tüm aramalarda aynı hatayı alıyorsan sorun senin telefonundadır. Karşı telefonda değildir.

      1. merhaba bende vodefona geçtim geçtiğimden beri beni avea numaraları arayamıyor diğer oparatörlerde sıkıntı yok

      2. Merhaba bende durup dururken operatörü bile arayamıyordum karşı taraf acana kadar çalıyordu açtığında kapanıyordu karşı tarafa da cızırtı sesi gidiyordu.##02# yapınca düzeldi ama hala sorun kanağını anlamış değilim.açıklardan sevinirim 🙂

  3. arkadaslar samsung galaxy s3 kullanıcısıyım yaklasık 1 aydır cözemediğim bi sorun var arkadasm beni arayınca hemen mesgule dusuyor bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olursanız sevinirim

  4. Arkadaşlar ayni sorunu bende yaşadım o kodu girmeme rağmen düzelmedi.sorun ise karşı taraf yada benim telefonuma yüklemiş olduğum CIA programı. İyi yanları dışında bazen boyle sorun olabilir. Programı kaldirdigimizda sorun çözülmüş oldu.

    1. cia programında arama engeleme seceneği var oradan engelli olan numarayı kaldırsan sorun çözülmüş olurdu.

  5. Feyza teşekkürler. Herkes engelleme demiş ancak telin ayarlarina baktım hepsi devredışı engelleme yok. Bunun işe yarayacagina inanıyorum. Teşekkürler şimdiden

  6. Sevgili arkadaşlar Allah sizden razı olsun. Bende eşimle aynı sorunu yaşıyorduk bir kaç gündür. Epeyce gerildik ama sonunda ##002# aramasını da denedim, Kim Arıyor adlı programı da kaldırdım ve şükürler olsun sorun çözüldü… Bir kez daha teşekkürler…

    1. Murat bey, yardımcı olabildiysek ne mutlu bize. CIA Tarzı uygulamalar da bu tür hatalara sebep olabiliyor.

  7. Allah razı olsun kardeş. Arkadaşlar bir de o CIA programını şilin benim öyle açıldı

  8. Çooook ama çok teşekkür ederim. 10 gündür kafayı yedim eşim ariyamiyo diye.
    Onu engelledim sandı diye kavga da etmiştik. Telefonu kiricaktim az kalsın. ##002# yi yaptık. Sonra CIA programini sildim. Çok sağolun.

  9. mrb arkadaslar benim s3 tlf da ayni engelleme sorunu var rehber disindaki tum numaralari engelliyo cia gibi programlarda yok tlfnmda butun kodlamalari yaptim engellemelri ikaldirdim sorun cozulmedi..acil yardima ihtiyacim var..

    1. Selim, sorunu tam olarak anlayamadım açıkçası. Engelleme sorunu derken neyi kastediyorsun?

  10. Çok teşekkürler arkadaşım, kaç gündür bu sorunu çözmeye çalışıyordum sayenizde hallettim. Peki ya bu cia programı çok işe yarıyordu onu kullanamayacağız mı..?

  11. bu tarz sorunları genelde numara bulmak için kullandığımız programlar yaratıyor bende aynı sorun ile karşılaştım CIA uygulaması vardı telefondan kaldırınca sorun çözüldü.

    1. CIA Uygulamasında engelleme oluyor ve otomatik olarak bazen bazı numaraları engelleyebiliyor.
      CIA uygulamasını kaldırmakta çözüm olabiliyor

  12. Samsung alpha aldım ve arama sonlandırıl dı diyo konusurken ne yapmam gerekiyor yardim edin lütfen

  13. feyza hanım çok teşekkür ederim.bende de aynı sorun olmuştu cia programını kaldırdım sorun düzeldi.

  14. allahım haftalardır çözemediğimiz sorunumuz sayenizde halloldu.sadece eşim beni aradığında arama direk meşgule düşüyordu.çok çok çok teşekkürler 🙂

  15. Selam men azerbaycandan turkıyeye arkadasımı aradıgımda ses gelmıyo hat meskul yazıyo ama tlfnuna baktı engellememıs benı nasıl duzelte bılırız ?

  16. Ben sadece bir kişide bu sorunu yaşıyorum arkadasımı aradıgımda telefonu çalmadan mesgul diyor.. ve sadece ben aradıgımda mesgul diyomus baskası aradıgında calıyor.

  17. merhaba,samsung s3 telefonuma format attım ve o günden beri konuşurken çağrının 30.-40. saniyesinden çağrı sonlanıyor.artık çok can sıkıcı olmaya başladı.yazılımı güncelledim,bütün arama ayarlarını kontrol ettim.lütfen yardımcı olun :S

    1. Pınar yazılımsal bir sorun en son güncel sürüm yüklü mü cihazına kontrol eder misin?

        1. Pınar, biraz araştırdım hattınızın 3g ayarlarını açıp düzeltin. Sorun devam edecek mi bize bildirin.

          1. tamamdır İsmail bey düzeldi 3g ayarlarını düzeltince.çok teşekkür ederim.

  18. türk malı bir telefon aldım beni arayanlar ulaşabiliyo ama ben hiç kimseyi arayamıyorum bu numarakayıtlı değil falan filan diyo yardım edermisiniz

  19. Arkadaşlar lütfen yardımınız Lazım kim ararsam arama bitti diyip çıkıyor internette sıkıntı yok neden.

  20. Merhaba.
    Söylediğiniz kodu yaptım ama problem devam ediyo ve sadece benim telefonumda diğil başka telefonlarda da deneyince aynı problem var.
    Yardımcı olursanız sevinirim.

  21. Arkadaşlar 1 haftadır kimi arasam meşgul çalıyor. Yukarıda verilen ##002# kodunu denedim ama bi faydası olmadı. Sorun devam ediyor. Acil yardım lütfenn

  22. Arkadaslar babamın telefonu eski kizakli samsung j700i telefonu android deil CIA. programı inecek bi tel değil burdaki kodu da denedim olmadı çağrı alıyor ama arayamiyor kimseyi meşgul çalıyor neden yardimci olun lütfen…

  23. Merhaba rehberimde ki 4 5 kişi beni aradığında bir kere çalıp arama sonlandırılıyormuş ve bu olurken bana çağrı veya bilgi gelmiyor yarım saat sonra mesaj olarak “çağrı ret 30 dakika önce bu numara sizi aradı” diye ekranda beliriyor telefonum lg g3 ve kvk çıkışlıdır yeni sürüm güncellemesinden sonra bu sorun oluştu söylediğiniz kodu yaptım ve zaten engelleme listemde hiçbir numara mevcut değil.Cia gibi programlarda yüklü değil. Tüm ayarlarımda normal halde fakat çözülmedi,sorunun cihazda olma ihtimali var mı?

    1. Sorunun cihazda olacağını zannetmiyorum. Eğer sizin için sorun olmayacaksa hattınızın yedeğini bayinizden isteyin sorun hala devam ederse telefonu formatlamanızı tavsiye ederim.

  24. ##002£# yazdım aradım kapattım açtım ama olmadı.kim arıyor programını kaldırdım düzeldi.Teşekkürler bu bilgiyi verenler için…..

  25. Benim telefonumu arıyorlar ama çalmadan aradiginiz kisiye şu anda ulaşılamıyor diyormus bu sorunu nasil cozebiliriz

  26. Abi aradigim numarayi ayni anda ariyom biri de direk cagri sonlandirildi diyo diger aramada brz bekleyip sonra ulasilmiyo diyo neden acaba acil halletmem lazim

  27. arkadaşlar iyi akşamlar sizi rahatsz ettm ama benm bi sorunum var yardmcı olurmusunz benm telefonuma sadece 1 kişi ulaşamıyor normalde mesajlaşabiliyoruz ben onu arıyorum fakat karşı taraf beni aradığında hat meşgul diyor engellemede olmadı sebebi nedir acaba bi fikriniz varmı

  28. Asus zenfone 6 kullanıcısıyım..Rehber kişilerimden sadece iki tanesi beni aradığında telefonum direkt meşgule düşüyor..Hiçbir çağrı sesi duymadığım için ben de farkında olmuyorum..Ben onları aradığımda sorunsuz ulaşabiliyorum..Telefonumu didik didik ettim,yaptığım hiçbir engelleme yok.CIA programı,yada kim arıyor gibi bir program da yüklü değil.##002# arama işlemini de yaptım fakat yine düzelmedi..Bu sorun başkaca hangi nedenden kaynaklanmış olabilir, fikir rica..Tşk

    1. Hülya, asusta dokunmatik engelleme var. Ayarlardan engellenenler listesini kontrol eder misin?

  29. Arkadaşlar yardım edin ne olur samsung grand2 telim turkcell hat yurtdisi actirmdim aradigim numara sebeke mesgul diyor hep karsida benim telefona ayni seyi söylüyor yapmadigim kalmadi msj gonderiyor ama arama sebeke mesgul diyor diger hatlari arayabiliyorum tek yurt disi aradigim numara sebeke mesgul diyor yardimmm

  30. Bir aydanda fazla bir suredir arkadasim beni aradiginda telefon calmafan mesgule aliyo ben onu arayabiliyorum ama o beni arayinca oyle oluyo ve engellemedim.

  31. LG Magna lollipop 5.0.1 telefonum var. Normal konuşmalarda sorun yok fakat görüntülü arama yapmam için tuş yok, bana görüntülü arama geldiğinde ise numara meşgul hatasını alıyorlar. 3G destekli, telefonun teknik özelliklerinde görüntülü konuşma var. Kimseyi engellemedim. Yardımcı olabilir misiniz?

    1. Ufuk bu konuda sana en iyi desteği cihazı aldığın yer verecektir. Malesef LG Hakkında bir bilgi sahibi değiim 🙁

      1. İsmail bey telefonum galaxy s3 kodu girdim sonuç değişmedi yardımcı olursanız sevinirim

  32. Meraba ben de CIA da yok ama kimi ararsan anında çağrı sonlandırıldı dio kodu da yazdim olmadı lutfen bi yardım markası telefonumun General mobile discovery elite

  33. Arkdaşımı arıyom direk arama sonlanıyor başka bir numaradan da aradım yine aynısı oldu whatsaptan yazıyor bir tik çıkıyor açıklaması olan varsa acil dönsün.

  34. Merhaba iphohe 6s plus kullanıyorum benim telefonumda cıa v.s gbi uygulamalar yok fakat ben kuzenimi arayamıyorum ama o beni arayabiliyor . Beni engellemediğine eminim çünkü bu konuyu biz çözmeye çalştık baya kontrol etti . Bende ayarlarımı kontrol ettim ##002# yi de aradm ama aynı . Ne yapabilirim acaba ?

  35. Ark numarayı sadece benim değil farklı hiç tanımadığınız kişilerin tlf arasakda sadece dit değip kapanıyor.herhangi birinin tlf arasakda hep ayni şey.uzun zamandır

  36. kardeşim sagol lg3 de yapıyordu telefonu ılana bile koydum kodu girdim sorun çözüldü sagolasın

  37. Merhaba, birkaç gündür biri beni aradığında karşı tarafa meşgul çalıyor bana da çalmadan cevapsız çağrı düşüyor. Bu tek 1 kişi de değil herkes de oluyor ama her zaman olmuyor telefonumun çaldığı zamanlarda oluyor. Turkcell’i aradım yönlendirme olduğunu düşünüp ##002# yi tuşlayıp aramamı söyledi ama sorun geçmedi zaten her aramada olmadığı için yönlendirme sorunu olmadığını tahmin etmiştim yardımcı olursanız memnun olurum

  38. Ben yaptım ama olmadı çağrı yöntemi kapat ıldı diyi ve armıyo 3 kişi yi aramıyo diğerlerini arıyor nababilirim yardımcı olun lütfen

  39. Telefon hiç çalmadan meşgule düşüyor hatası ve çözümü
    Telefonu aradığımda direkt meşgule düşüyor

  40. Bu hata bu aralar en çok LG cihazlarda olmaktadır. Lütfen dokunmatik telefon kullanırken daha dikkatli olun

  41. Merhabalar. Samsung galaxy j7 2016 aldım ilk baslarda olmasada arama sonlandirildi hatası aliyorum cia vs programlar yok(hic kurmadim) cok sık olmasada arada bir bu sorun cikiyo ve canimi sıkıyo ciktigi zaman ben arama yapamasamda baska biri beni arayinca duzeliyo(yada ucak moduna alinca ve resetleyince) verdiginiz kodlari girdim duzelmedi fabrika ayarlarina dondurdum yine duzelmedi kafayi yiycem.

      1. aynı telefondan bende aldım 2 ay oldu arama sonlandırıldı hatası veriyor.cihaz garanti kapsamında 3 defa değişti aynı.simkartımı 2 defa değişridim yine olmadı müşteri hizmetleri simkartımda sorun olmadıgını ifade ediyor.simkartımı başka telefonda kullandığımda hiç bi sorun yaşamıyorum.kafayı yiyeceğim.çözümünü bilen varmı

  42. bende de bu sorun var hattım türk telekom ama bu dediğiniz kodu girip tel kapattım falan işe yaramdı aynı şekilde mesaj da gönderemiyorum başkası aynı numara beni arıyor ama bi sorun olmuyor engellememişte beni

    1. Hocam sadece bir kişide mi aynı sorunu yaşıyorsunuz yoksa herkeste mi aynı sorunu yaşıyorsunuz?

  43. Bende de aynı sorun var sadece bir kişiyi arayamiyorum ama whatsaptan son görülmesini falan görebiliyorum sadece aramayi mi engellemiş oluyo

    1. Evet zaten whatsapp ayrı bir uygulama olduğundan oradan da ayrıyetten engellemediği sürece görebilirsiniz.

      1. Bugün arkadaşimdan da denedim o kişiyi aramayı ama gene olmadı ve arkadaşımi da tanımıyor onu engellemis olamaz da peki neden olur

  44. Konu içeriği güncellenmiştir. Hatanın sebebi karşı tarafın sizi engellemiş olmasıdır.

  45. merhaba arkadaşlar benim cihazım Motorola Droid Turbo 2, cihazı ilk aldığımda 4 ay sorunsuz kullandım sonra imei kapandı 4-5 gün önce kaydettim telefon açıldı hattı taktığımda şebeke var; mesaj gönderiyor, alıyor, internete giriyor ama arama yapınca çağrı sonlandırıldı uyarısını veriyor ve karşı taraf beni aradığında hat meşgul diyor aynı hattı farklı telefona taktığımda arama yapıyor. Lütfen yardımcı olabilirmisiniz? mail : ysfandcc@gmail.com

  46. Ay Allah razi olsun gercekten ##002# ye basip aradim ve duzeldi yeni aldigim telefonda sorun var diye cok korkmustum yokmus Allah’a sukur Ismail kardes cok sagol

  47. Selam ben note 4 kullaniyorum benim telde de arama sonlandirildi hatasi veriyor ##002# tusladim olmuyor cia gibi uygulamada yok telde ve engelleme olayida yok yardimci olursaniz sevinirim

  48. mrb martın 4 ü 2017de samsung galax j7 aldım.kimi ararsam arayatım arama sonlandırıldı diyor.bu sorun ara ara devam eddiyor.kaeşıdan arama geliyor düzeliyor tekrar bi süre sonra arama yapmak istediğimde arama sonlandırıldı diyor.iki kere hat değişimi yedek sim kart değişimi yaptım.telefonum 3 defa garanti kapsamında değişim oldu aynı hata hala devam ediyor.rekrardan cihazım garantiye gitti aynı sorundan dolayı yardımcı olabilen barmı aceba

      1. cihazım garanti kapsamında 3 defa deişim yapıldı.aynı sorun devam etti.telrardan şu an garanti kapsamımnda deişim yada ücret iadesi talep ettim.bu sorun nasıl çözülür yardımcı olurmıusunuz

    1. kimi arasam arayayım arama sonlandırıldı hatası alıyorum.faturalı hat kullanıyorum.daha önce android cep telefonu htc 816 kullandım 2 yıl bu sorunu yaşamadım.çözüm yokmuu

      1. telefonumun markası samsung galax j7 2016.şu an arama sonlandırıldı hatasıyla başarı teknik serviste.zaten detaylı açıklama yaptım burda .inşallah sorunum çözülür

  49. Merhaba bi telefonu aradigimda arama sonlandirildi diyor hic çalmadan bide karsi tarafin engel ihtimaline karsin hic bilmediği bi hattan ariyorum onda da direk cevap yok uazip meşgul sesi geliyor. Bu ne anlama gelebilir

  50. Sorunum hala.devam ediyor.yardimci olan yokmu.telefonumun boardini değiştirecekler yoksa.arama sonlandirildi hatası hala devam ediyorrr

  51. Arama sonlandirildi hatası yapıyordu telefonum.3 ay sürekli arama sonlandirildi hatası yaptı.şükürler olsun yoğun araştırmalarım sonucu telefonu daki arama sonlandirildi hatası çözüm bulduu.

  52. ##002# nolu kodu girip ara tuşuna bastım sorun çözüldü bendede tüm numaralar aranmıyordu. Telefon Samsung s7. Teşekkürler.

  53. Merhaba iPhone 7 kullanıyorum. bende de arama sonlandirildi hatasi veriyor ama sadece tek bir kişide oluyor bu. ##002# tusladim olmuyor cia gibi uygulamada yok ve engelleme olayida yok yardimci olursaniz sevinirim

  54. Ayni sorun bende tum aramalarda ve bana gelen aramalarda oluyordu . telefonu 4.5g den 3g ye gecirmistim tekrar 4.5g ye cevirdim sorun duzeldi.

  55. Ya benim arka cam çatladı çok ufak ses tuşlarının yanınında hemen. Hatırımda da değil ama arka cam kırıldıktan sonra arama sonlandırıldı hatası olmaya başladı.Note 5 telefonum üzülüyorum arka cam da orjimal fiyatı 180 tl miş Lütfen Yardim !!!!
    !! !!

  56. Avea bir numarayi arıyorum.yarim calip mesgule düşüyor. Mesajlar da iletim raporu sona erdi olarak geliyor. Bu hat kapalı mı yoksa engel mi. .Çünkü engel olsa bile iletim raporu iletildi diye gelirmiş diye duydum. Sebep ne olabilir? Teşekkür ederim

  57. Bazı numaraları arayamiyorum arama tuşuna basar basmaz arama sonlandirildi diyor ama mesaj ayabiyorum o kişiler beni aradığında hatalı veya yanlış numara geçirdiniz diyor

  58. Benim telefonumda da oğlum aradığında meşgule düşüyor engel felan da yok ##002# de denedim yine bişey yok neyapabilirim

  59. hocam butun aramalarda ararken acmadan kapaniyor aransidigim zaman actigimda kapaniyor aramalar herseyi denedim genede olmadi lutfen yardimci olun

  60. Gelen çağrıyı meşgule atıyorum karşı tarafa arama sonlarndırıldı diye bildirim iletiliyor bunu nasıl düzeltebilirim

Bir cevap yazın